wtorek, 28 maja 2013

chill out

Siemaneczko :)

Cóż za spokojny i miły dzień. Czy macie u was w szkole organizowane coś na Dzień Dziecka? U nast jutro mamy caaaały wolny dzień w szkole. Mozemy się szwędać mają być jakieś tam atrakcje czy coś itp. itd. :D Przyjeżdżają podstawówki z całej gminy więc bywa śmiesznie >_<
Ciekawe jak będzie tym razem. Przyznaję że ostatni Dzień Dziecka był świetny mimo okropnej pogody ;/  Zobaczymy co będzie jutro. Zabieram aparat więc może coś zobaczycie ciekawego.

Ja już wypindrzona tyle ze nie wiem w czym mam jutro pójść? Jak mi przeschną włosy to może coś wybiorę.

P.S
To jest część specjalnie dla Karolinki  z mojej klasy ze wspaniałego bloga z opowiadaniami:  tu musicie zajrzeć! 
Prosze żeby było wszystko wporządku z Twoim zdrówkiem <3


1 komentarz:

  1. to nic że się popłakałam, prawda? ;'c dziekuję! kocham cię :* <3

    OdpowiedzUsuń