poniedziałek, 6 maja 2013

zapominalska :P

No i zapomialam jeszcze powiedzieć ze na informatyce mieliśmy wolną lekcje i robiliśmy sobie co tam chcemy. I ja weszłam na poznawajka.pl xD chłopa mi brakuje. Zaczęłam pisać z jakimś chłopakiem o imieniu Krystian i bardzo fajnie sie pisało. Wzięłam nawet jego GG :P I na drugą osobę trafiłam na dziewczyne o imieniu Blanka. Czuje ze fajna dziewczyna. Od razu jak usłyszałam jej imie napisąłam jej: Cześć jestem Blanke mam dupe jak szklanka''  I tak toczyła się nasza rozmowa :D Uwielbiam takich ludzi. Niestety nie zdążylam od niej wziąć nr.GG, szkoda ;/ moze to czyta i przez przypadek do mnie trafi :P

Póniej przyszła do mnie Ania mimo że jutro pisze matury >_< i poszłyśmy na rolki :D Pełen chillout.

No i jeszcze myłam łazienkę domestosem i mi łapki wyżarło bo stwierdziłam że nie opłaca mi sie na moment zakładać rękawiczek. Genius!

I później zbierałam z tatą stokrotki na podwórku. Zupełnie nie wiem po co ale tacie trzeba pomóc. :D stwierdzam ze jestem uzależniona od emotikonek. Po każdym zdaniu poprostu z odruchu stawiam buźke jakąś ale po chwili kasuje.

Jakby ktoś nie czytał wcześniej. Zepsułam aparat więc z zdjęciami słabo ;/

A teraz piszę sobie z Anią, moją koleżanką z bloggera :P ty krejzolu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz