środa, 1 maja 2013

TAG: moje doskonałe niedoskonałośći

A w dzisiejszym poście troche dowiecie sie o tym czego w sobie nie lubię :) Zapraszam do czytania.

1. Nie lubie moich zębów! Dość, że są duże jak u królika to na dodatek są żółte i bardzo słabe. I tu nie chodzi o to że ich nie myje, bo dbam o nie jak tylko potrafie, a na wybielanie profesjonalne jeszcze za wcześnie :)

2. Mam krzywe oczy. I to dość bardzo widać. Szczególnie kiedy zrobie kreskę. Wygląda jakbym miala zeza. Poprostu opada  mi powieka

3. Nie lubię pokazywać pleców. Mam na nich trądzik, który uważam za odrażający. Niektórzy mówią że bez przesady i nie jest tak zle jak mi sie wydaje, ale ja się poprostu ich wstydze bo boje się że odraże nimi ludzi :D

4. Niby jestem osobą silną psychicznie bo dużo potrafię znieść ale mimo tego mój organizm to czuje i potrzebuje dużo czasu aby sie pozbierać. Łamią mi sie paznokcie, wypadają włosy i nie mam na nic sily mimo że bardzo chciałabym ją znaleźć

5. Kiedy jestem u dziadków na grobie to mówię ,,do babci''. Tylko do babci bo zadnego z dziadków nie pamiętam. A druga babcia żyje. Jednak z tamtą byłam  bardziej zżyta.  Moja mama się nią opiekowała przez 13 lat z przerwami, bo czasami siostry mamy ją zabierały. Moja babcia miała sparaliżowaną całą lewą stronę. Mieszkała znami i od dziecka się z nią bawiłam i grałam w karty. Do teraz lubie obejrzeć w telewizji ,,Na Wspólnej'' bo zawsze razem to oglądałyśmy ^_^ Nigdy nie podobało jej sie imię Żaneta xD

6. Nie przeszkadza mi to jakoś szczególnie ale jednak jest to moja wada... wada wzroku, dosyć duża bo -1,75 która jeszcze się pogłębi z wiekiem

7. Co do charakteru nie wypowiem się bo sama nie wiem co jest moją wadą. Trzeba by zapytać znajomych. Ale myślę że czasami się wywyższam ale nie robię tego specjalnie. To taki odruch bezwarunkowy :D

8. Mam trójkątną głowe >_< Do brody wszystko sie schodzi w jeden punkt a na górze ( czyli tam gdzie mam włosy :P) mam dosyć płasko o.O No i w związanych włosach wyglądam poprostu jak chłopak


Myślę że większość wad wymieniłam. Jezeli cos uzupełnię to wam powię :D

1 komentarz:

  1. w związanych włosach wyglądasz prześlicznie... nie wiem czemu to porównanie do chłopaka oO
    co ja mam powiedzieć o moich zębach... >.<

    OdpowiedzUsuń