poniedziałek, 20 maja 2013

trampolina

Czy nie uważacie, że niedziela była pezpiękna? Ogólnie dla mnie weekend był świetny. Może nie dokońca bo miałam pewne zmartwienia ale jakoś to przeżyję :P Nie  miałam dużo pracy domowej, ogolnie w domu nic nie musiałam robić! Dzięki takim dniom czuję że wakacje są coraz bliżej.

Tak samo jest dzisiaj. Poszłam do szkoły, wróciłam i co? CHILL OUT :D Mam wolną ręke. Nie mam żadnego obowiązku narzuconego przez szkołę. Oby tak dalej.

Muszę pisać jakieś ciekawsze notki bo powiewa nudą tutaj i to czuję ;/ Ale takie życie. Bardzo was za to przepraszam :)

A tu wczorajsze zdjęcie. Odwiedziła mnie Monia z rodzicami i troszkę u nas posiedzieli. Tata zająl się czymś z rodzicami a my popstrykałyśmy parę ,,foci'' :D
To je najlepsze:

Odkąd po zimie wyciągnęliśmy trampolinę to moge tam spędzić połowę dnia. Oczywiście na niej nie skaczę, no co wy! to tak raz na jakiś czas z nudów. Zazwyczaj się tam opalam, jem, uczę i odpoczywam poprostu. :D


2 komentarze: