środa, 22 maja 2013

buuu!

U was też taka pogoda? o.O Wczoraj na W-F ie wyszlismy nawet na podwórko i zaczęlo się błyskac !!
Ale coś lubie w takiej pogodzie :D ,,Pogoda'' ma obecnie 30 zdjęć na moim aparacie >_< Szalona fanka ze mnie.

I zaczyna się nareszcie wystawianie ocen! Tyle na to czekałam. Tak mało dni do końca szkoły, a do tego dojdą jeszcze wycieczka i wyjscie nad wode i tym podobne. Zarazem przeraża mnie troche że tak szybko ten czas leci. W tym roku muszę podjąć parę ważnych decyzji, które wpłynął na to jak sie potoczy moje życie. To dosyć trudne dla mnie, czyli osoby ktora rzadko kiedy żyje tym co będzie a raczej tym co jest teraz :) Lubię swoje podejście do zycia. Dzięki temu nie mam dodatkowych stresów.

No to koniec przynudzania. Dziś do szkoły przyjechały dwie panie  z plastyka w Kielcach i mieliśmy ciekawe zajęcia. Nie pamiętam jak nazywała się ta technika ale polegało to na tym że wydzieraliśmy coś z kartek papieru i ukladaliśmy w jakąś kompozycję a następnie prasowaliśmy przez kalkę i powstawały naprawdę ciekawe wzory. Jutro postaram się pokazac Wam  swoje ,,dzieło''  >_<




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz