poniedziałek, 6 maja 2013

dentysta, dentysta, dentysta....

Kurtka na wacie xD Jak zawsze witam was tak samo i pewnie robi sie to nudne no ale coż.... Hejka? Co dzisiaj porabialiście?

Ja miałam super dzień w szkole. Mimo długiego weekendu jakoś mi dobrze poszło dzisiaj. Kolejne dobre oceny do dziennika :P   ok. 20 minut przed lekcją tata mnie zwolnił i pojechalismy do dentysty. hmmmm.... jak ja to lubie -_- ale nie było źle! gorzej bolało jak pani mi czyściła zęby szczoteczką a raczej  SZCZOTĄ jakąs. Do teraz mnie dziąsła bolą. I na dodatek mam wrażliwe zęby więc to nie bylo miłe ;/
a dziś troche przygotowań do przyjazdu mojego brata! Nie ma to jak widzieć brata ok. co dwa lata ';/   Koooocham moich braci. Są dużo starsi ode mnie więc mam z nimi świetny kontakt i mnie na dodatek rozpieszczają ^_^ W środę na lotnisko i caly tydzień zalatany będzie troche. Ale jakoś się z tym uwine :P Szkoła najgorsza ;/ bo wszystko trzeba będzie nadrobić. Będę sie starać jakoś wpisywać coś przez tydzień bo znając zycie pozapominam co bym chciała wam powiedzieć :P

A więc plan na jutro: ogarnąć wszystko na środe i w droge :P a poźniej do niedzieli samo sie jakoś będzie toczyć :P mam nadzieje że dotoczycie sie razem ze mną :D dozobaczonka, mua mua mua :*

Ola FOREVER ELOŁN


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz