niedziela, 17 lutego 2013

Sylwester/Nowy Rok

PIĄTEK, 4 STYCZNIA 2013

Jak spędziliście Sylwestra? 
Ja byłam w domu ale nie sama :P  Przyszły do mnie dwie koleżanki i bawiłyśmy się do 4 rano. Gadaliśmy nawet na skajpaju z tymi co mieli z nami być ale nie wypaliło. 


Pogoda w Nowy Rok była przepiękna *_* słońce, brak wiatru... czego więcej chcieć. Ze spaniem natomiast tak nie szalałyśmy bo wstałysmy o 9. Poźniej nawet zrobiłysmy śniadanie sobie i rodzicom. Były to pancakes, yoummy ^_^ Oczywiście chciałyśmy przyspieszyć pracę więc postanowiłam że będziemy piec na dwóch patelniach... jeden naleśnik ucierpiał  :D Poźniej skorzystałyśmy z pogody i poszłyśmy sie przejsc. Zabrałysmy psa, aparat i nie było nas ok. 2 godziny. Ja oczywiście musiałam sie wywalić na czyimś wjeździe, bo było ślisko :P Jak posłszłyśmy na ,,lodowisko'' (czyli pole zalane przez wode z rzeczki :P) takze sie wywaliłam, jak to ja. Prawie nas psy zaatakowały bo byłysmy z moim i dlatego :P ale uszłyśmy  z życiem :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz