niedziela, 17 lutego 2013

PIĄTEK, 25 STYCZNIA 2013

Nagłówek?

Nie pisałam ostanio nic o moich dniach. Ale to dlatego że nic sie nie dzieje :P Jak zwykle u mnie. Od trzech dni przychodzi do mnie  przyjaciółka i robimy jakiś bezsensowny projekt na wos -_- w pierwszym dniu była 3 godziny ale napisałyśmy tylko jedno zdanie :D Reszte przegadałyśmy :P

Wczoraj nie chciało mi się wcale spać więc o 12 godzinie przeczytałam sobie ksiązki które pani zadała nam na ferie. ,,Kamizelka'', ,,Sahem''.  Były ,,baardzo'' fascynujące -_- nie przepadam za czytaniem ;/

Ostatnio polubiłam gotowanie :D Ale takie twórcze. Nie nawidzę robić zwyklych schabowych czy cos. Pomijajac fakt że nie lubię schabowych :D Ale to był przykład :P

No i mam nowy kitowy nagłówek, ale ważne że nowy :D

A teraz kończe, bo zaraz przyjdzie moja współpracowniczka od projektu :P

P.S
Co do wczorajszego posta tematycznego. Co myślicie? Wiem że odgrzewane kluchy bo duuuużo osób poruszało ten temat ale chciałam wyrazić swoją opinie. Sama nie wiem czy wszystko napisałam co chcialam bo miałam pełno wątków i chyba wkońcu nie wszystkie omówiłam o.O

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz