niedziela, 17 lutego 2013

ćwiczenia :D

CZWARTEK, 10 STYCZNIA 2013

W ostatnim czasie ostro pracuje nad tym aby troszkę zrzucić. Nie mówię, że jestem gruba, ale uważam, że troche tłuszczyku po wakacjach mi przybyło przez żywienie mojego taty kiedy nie bylo mamy :P

Od razu mówię: NIE KATUJCIE SIĘ! Według mnie w diecie trzeba być wytrwałym i osobiście nie potrzebuje tych szybkich diet :) zrzuce te kilogramy kiedy zahoruję bo wtedy praktycznie nic nie jem i nie odczuwam glodu.  Zrzuciłam ok. 3-4 kilo w miesiąc! I mi to wystarcza.

Nie rozpisuję się teraz na ten temat. Innym razem zrobię o tym może notkę.

Apeluję:
ZYJE PO WYWIADÓWCE :P

Ale to tylko żart. Nigdy jakoś nie przejmowałam się wywiadówkami. Mama mnie rozumie ^_^ a tata zawsze podchodzi na luzie.

Miałam tylko krótko napisać, a tu sie tak rozpisałam... i wstawić zdjęcia z ćwiczeń :P są  zaskakująco wyraźne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz