niedziela, 17 lutego 2013

Nieulotne


SOBOTA, 16 LUTEGO 2013

Nieulotne

Kiedyś był wpis o kinie ale tylko na szybko. Moja opinia o filmie: bezsens!

A więc akcja zaczyna się w Hiszpanii, tam widzimy Michała i Karinę meeega w sobie zakochanych. Trzy sceny ,miłosne'' ^_^ (reakcja naszej grupy - bezcenne :D). Poźniej Michał zabija jakiegoś faceta butlą tlenową bo ten chciał mu ukraść motor i wraca do Polski, zostawiając Karinę w Hiszpanii (nie mówi jej o zabiciu tego faceta.) Później ona przyjeźdża, on jej mówi w tym samym dniu o tym co zrobił   a ona idzie wkoncu do swojego ojca i przyjaciółki. Michał chce powrócić do nurkowania więc napełnia wannę wodą i sobie tam tak lezy o.O no i akcja toczy się dalej, dalej. Dowiadujemy sie że Karina jest w ciązy, wie o tym tylko jej ojciec i przyjaciółka. Idzie do lekarza bo nie wie co zrobić, aborcja - urodzenie dziecka. Spotyka się poźniej z Michałem i mowi, że ,,spierdolił jej życie''. Itp.... i teraz największy zwrot akcji! michał wychodzi dopiero z wanny ! o.O The fuck?! Pózniej dzowni telefon, michał szybko jedzie na swym motorze do szpitala, ale jest zbyt zdruzgotany więc zalicza glebe. Postanawia jechać tramwajem. Leci za nim i chce wskoczyć przez okno o.O Dobrze ze ma kask  :D znajduje się w szpitalu idzie gdzie lezy Karina podchodzi do jej łózka, przytula ją i tak sie kończy fillm....

Zapomniałam dodać ze Michał wrócił do Polski na swoim motorze :P

Wkońcu nie wiem co z tym ddzieckiem?! Urodziła czy nie?! Może i  jest w tym filmie jakiś psychologiczny sens ale ja go nie widze :P TO jest moja opinia na temat tego to filmu.

Dodaję że jest duzo nagości :P w pewnym momencie widzimy nawet pupcie glownego bohatera którego zagrał Kuba Gierszał ^_^ ja akurat nie zobaczylam tego momentu ale mówią ze w czasie wchodzenia dowanny co innego tez było widać o.O



Oglądaliście ? co o tym filmie myślice ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz