niedziela, 17 lutego 2013

Przyjaźń ?

CZWARTEK, 24 STYCZNIA 2013

Relacje między chłopakiem a dziewczyną

Nie, nie będzie to post o miłości... no moze po części. Ale tematem głównym jest PRZYJAŹŃ ;)

Czy takie coś istnieje? Trzeba by się nad tym zastanowić.
Uważam, że przyjaźń damsko męska ma szanse bytu ale chyba nie na długo. Bo po pewnym czasie zaczynamy odczuwać coś więcej niż przyjaźń. Jedno liczy jedynie na przyjaźń a drugie ma nadzieje na więcej. I wtedy są dwa warianty.
1. Albo zostanie tak jak jest i będziemy się sami oszukiwać
2. Wyjawi się to jednak nie wiadomo jaka będzie reakcja.  Druga osoba może czuje to smao i odwzajemni wasze uczucia, ale jest też ta gorsza wersja kiedy  powie, że chce aby zostało tak jak jest.

Jezeli padnie ta druga odpowiedź musimy liczyć się z tym, że tak naprawde nigdy już tak nie będzie :)

Jednak skoro jesteśmy przyjaciółmi to powinniśmy postawić sprawę jasno i nie ukrywać tego. Bo przyjaciele nie powinni mieć przed sobą tajemnic :P


Ta osoba zostanie w sercu do końca życia i nadal będziemy wiązać z nią wiele wspomnień ;)

Ale warto zauważyć też, że wiele par nawet nie myślała o tym że będą razem. I to własnie dzięki przyjaźni są razem. Bo dzięki tej przyjaźni się świetnie dogadują.

A teraz w inną strone :P

Jeżeli masz już tego przyjaciela i wasza relacja jest taka jaka powinna być inni raczej w to nie wierzą. Wszyscy inni wiedzą od was lepiej :D I ich spojrzenia na wasz widok wyglądają mniej więcej tak:

 Opinia moja jest w większości wspomagana innymi ;) Przyjaciela teraz to miałam przez ok. 3 miesiące i skończyło się tak jak opisałam ;) On coś poczuł, ja powiedziałam że nie i chce żeby było tak jak jest, ale jemu to nie odpowiadało :( Takie życie.

Chłopców jako przyjacieli miałam jak byliśmy młodsi i nawet nie myśleliśmy o takich rzeczach jak związek :P Gdy byłam mała praktycznie miałam samych przyjacieli i jedną przyjaciółkę. Niestety wyjechałam z mojego rodzinnego miasta i sie to urwało :( Ale nigdy nic nie wiadomo. Może coś kiedyś wróci :D
Wyglądało to dokładnie tak jak na zdjęciu poniżej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz