niedziela, 17 lutego 2013

Ferie!


Po przerwie świątecznej do szkoły chodziłam tylko 2 tygodnie do szkoły i znowu 16 dni wolnego ^_^
 Niby wolne ale to co mam do roboty to porażka. Jak to powiedziała moja kumpoela ,, Macie dwa tygodnie wolnego to macie czas sie troche pouczyc,, pomyśleli wszyscy nauczyciele -_-''

Może  i jest w tym troche mojej winy bo w tym półroczu mam zamiar nieźle kujonić :P
Lista obowiązkowych rzeczy do zrobienia:
- Przeczytać ,, Krzyżacy'', ,,Kamizelka'', ,,Sahem''
- zrobić projekt z WOS-u o mojej gminie
- nauczyć się wszystkich państw, pólwyspów itp. Europy, z geografii
- od razu po feriach mamy sprawdzian z historii i polskiego

A zadania które ja sobie dodatkowo wzięlam:
- referat z muzyki o chopinie (który już napisałam!!)
- jakieś rozszerzone zadania z fiazyki, 9udalo mi się zrobić trzy! ale akurat dzisiaj jadę do kuzynki to mi pomoże ^_^)
- i jasieś dodatkowe rzeczy na plastyke lub technike zeby mieć troche z głowy w czasie szkoły, akurat na to zrobie z chęcią bo i tak nie mam nic do roboty innego :)

A teraz czas się zbierać do cioci bo nas zaprosiła :) Pewnie sie posiedzi do 22 godziny jak nie dłuzej :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz