niedziela, 17 lutego 2013

PIĄTEK, 18 STYCZNIA 2013

hej kolęda!

Dziś będzie u mnie ksiadz chodził po kolędzie i już  musiałam wstać -_- No bo oczywiście ksiądz nam zrobi test białej rękawiczki!
Pamiętam jak byłam mała i mieszkąłam wtedy jeszcze na śląsku i zawsze jak ksiądz przychodził to chowałam się za łóżko ^_^

Mam trochę czasu więc opowiem co się działo.

 Wtorek:
wtedy oddałam laptopa :(  ALe facet był bardzo miły Ja i moja mama gadyłyśmy z nim ok 45 minut! A poszłam oddać tylko komputer i karte dałam ze zdjęciami do wywołania :P Moja mama powiedziała nawet do niego ,,kochanieńki'' -_-
I zakupy w biedronce ale to chyba nie zbyt interesujące.

Środa:
Nie robiłam nic! Oprócz tego że sama z siebie wzięlam się za przeczytanie książki. o.O Leżałam cały dzień przed telewizorem, chiałam nawet zrobić cos ciekawego ale u mnie nic takiego nie ma :(
A na wieczór na obiado - kolację zrobiłam domowe ZDROWE  hamburgery

Czwartek:
Przyszła do mnie kuzynka więc siedzialyśmy od 14 - 20. Wiec praktycznie cały dzień mi fajnie zleciał.

Piątek:
Odzyskałam komputer! I oto jestem :P

P.S
Facet chyba coś majstrował przy klawiaturzebo klawisze cyferek ledwo co się wciskają I tak samo miałam  z literkami ale się rozrusząły :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz