niedziela, 17 lutego 2013

Pizza!

PONIEDZIAŁEK, 21 STYCZNIA 2013

Pizza


Dieta pełną parą :D Ale jak tu odmówić.
W piątek koleżanka zaprosiła nas na pizze jako  ,,imprezkę'' urodzinową :P Ale było świetnie.
Próbowałyśmy się zgadać ok. 2 tygodnie i jakoś zawsze coś nie wychodziło. A tu ni z tego ni z owego kiedy pojechałam z tatą do mechanika (taty solenizantki), zgadałyśmy sie i na szybko ona zadzwoniła do innych i tak nam wyszło spotkanie ;) A co to była za pizza.. chyba włoska i chili, yummy

Oczywiście zjadłam TYLKO dwa kawałki pizzy, a poźniej zamówiłam sobie sałatkę grecką :P i do tego soczek pomarańczowy ^_^

Pisze dopiero dzisiaj bo kompletnie o tym zapomniałam -_-

Nie mam żadnych zdjęć :(

1000 lat Daria ^_^

a tak żeby ładniej było od google :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz