sobota, 27 kwietnia 2013

wiosenne porządki

Byliscie dzisiaj na sprzątaniu świata? Ja tak ale się obijałam :D Razem z koleżanką tylko worek za sobą tarzalysmy a młodsze dzieci chodziły po rowach :D Pamiętam te czasy jak chodziłam taka malutka i łaziłam wszędzie zeby posprzątać. Kiedyś mi sie chciało a nauczycielom nie. Dzisiaj to mi sie nie chicalo, a opiekun ciagle przypominal zebym zbierała >_< I nosiłam cal plecak z jedzeniem piciem i słodyczami ^_^ dzisiaj jedynie butelkę z wodą wzięłam bo u mnie bez wody życia ni ma!
Potem mielism ognisko i na siłe zjadlam pół kiełbasy bo ciagle powtarzali zeby zjesc to dla swietego spokoju zjadłam! :D   i gralismy w siatke ale sie rozeszlismy. Była taka dziewczynka i ona jest troche chora ale tez ma rodzine patologiczną wiec wspólczuje,, ale i tak to nie zmienia faktu ze jest strasznie denerwująca :)



A teraz troche obijania sie. Brat mnie troche olewa bo zadzwonił na skype jak w drodze gdzies byl i sie musiał rozłaczyć. I ciągle czekam aż oddzwoni >_< chyba zapomniał o mnie ...


nie mogę >_< ja - prawie trzy lata temu :D nie wierzę ze to tu wstawie.






1 komentarz:

  1. jaka maleńka. ;)
    + ja na sprzątaniu świata też się cały czas obijałam hihih

    OdpowiedzUsuń