środa, 24 kwietnia 2013

shopping :P

Dobrze ze wczoraj mialam tyle energii to mogłam zrobić duzo rzeczy i jeszcze mi czasu zostało na jakies pierdoły ;) Pomogłam tacie przy zbieraniu gałęzi, odrobiłam lekcje, pouczyłam się wiersza na polski, pomalowałam paznokcie, obejrząłam film! Normalnie sama nie wierzę!

Pokaże wam co kupiłam w poniedziałek

1. Odżywka do panokci Eveline 8w1 (nic mnie nie szczypie jak mówią o niej  inne osoby)          11,50
2. Szampon do włosów Babydream 2x bo była przecena :) a do mojej wrażliwej skóry głowy
    jest idelany!                                                                                                                  2x 3,50
3. Puder dla dzieci, ja uzywam go do wlosów. Idealnie maskuje tłuste włosy ^_^ świetny
    sposób jak dla mnie. Tańsza alternatywa suchych szamponów                                     ok. 6, 00
4. Silikon na scalanie rozdwojonych końcówek, Marion  ,,z olejkiem arganowym''                  11,30                                          
5.  Antyperspirant Rexona, przepiękny zapach,  świetne działanie, duuuuża wydajność.
 Antyperspirant w spray'u starczy moze na miesiąc lub dwa. Ten w sztyfcie wystarczy
 spokojnie na pół roku za tę samą cene ;)                                                                              12,50
6. Etui na okulary z chinczyka                                                                                            8,00
7. Waciki kosmetyczne, biedrona                                                                                  chyba 2,00
8. to akurat dostałam. Kuyzka kupiła mi mydełko do twarzy antybakteryjne. Jeszcze nie
testowałam bo musze inne rzeczy powykańczać zanim skończy sie ich ważnosć      
9. Zielona glinka Organiqe. Nie znam dokładnie nazwy bo jak sie zapytaam o zieloną glinke to pani zaproponowała cos za 50 zł, ale ja pwoiedzialam ze chodzi o taką w woreczku. 100 g                 12,00
10. ,,Trawka'' ozdobna. Przydaloby się zrobić jakąś ciekawą dekorację, różowa do mojego
 pokoju, z tyłu czerwona do salonu                                                                                      2x 4,00                                          

Mam jeszcze bluzeczkę ale to juz moze w jakimś stroju pokaże :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz