czwartek, 18 kwietnia 2013

oku okulary

Ulalala.... kiedy ja tu byłam :P  Troszeczke sie zmieniło od tego czasu.


 Kupiłam sobie nowe okulary. W starych urwala mi sie  rączka no i ślabo juz widzialm bo wzrok mi sie pogorszył i jak lekarz mowi do 20 roku zycia jeszcze sie to pogłębi. :) Takie zycie .
 A tu macie mnie w moich okularach w ktorych teraz chodze codziennie. Tamte mi jakos poprostu przeszkadzaly. Zawsze  jak przychodzilam ze szkoły to bolała mnie glowa i czulam takie zmęczenie a teraz juz tego nie mam ^_^




Psychicznie bardzo pozytywnie juz od trzech tygodni. Daje mi to wiele siły i chęci do życia. Jedna osoba moze sprawic ze wszystko wydaje sie bezsensu lub wręcz przeciwnie. Bardzo za to Ci dziękuję <3 
Za to fizycznie troche słabiej ;/ Troche nauki było w tym tygodniu. Do tego doszło to ze w czasie przerwy i naszych wygłupów upadłam na tył głowy i na nastepny dzien było mi nie dobrze i kręciło mi sie w glowie  co jakis czas tak mocno ze mnie lecialam po prostu do tyłu lub w bok. Troche mnie to przerazało ale jestem silna i nie poszxlam do lekarza. Dzisja już z górki :) 
Dotrwac do weekendu pozniej caly tydzien leniuchowania. Wiem ze za rok to będę ja ale w tym roku jeszcze wypoczne. Trzeciklasiści piszą egzaminy wtorek, środa, czwartek ^_^ nie zmęcze sie jakoś szczególnie :D 

a teraz bajo mychy moje :* mam nadzieje ze sie podoba i będzie was coraz więcej :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz