środa, 24 kwietnia 2013

PLL

Najedzona po śnaidanku i czas wziąć się do roboty! Milutko ^_^ wczoraj przecięłam sobie palca wskazującego -_- aż mięsko widac. AJk sie na to patrze to robi mi się nieodbrze! Pogoda się już zaczyna psuć. Podejrzewam jakiś deszcz. Uzależniłam się od Pretty Little Lairs *_* postanowiłam oglądać od początku. Jak narazie jestem dopiero w 16 odcinku a jest ok.50. Może zdąrze przed wydaniem trzeciego sezonu, bo wole po polsku  z lektorem oglądać. Bardziej ograniam wtedy co sie dzieje. Naprawdę wam polecam ogladać jeżeli jescze tego nie zrobiliście.

A teraz muszę zacząć pisać LIST DO ZIEMI. Pani z biologii nam kazała. Troche pracy jest bo jeszce jakieś projekty, z historii cos muszę napisać i nie wiem co... :( Ale i tak wole to niz bycie na miejsu trzecigimnazjalistów :D Ale i tak życze im POWODZENIA  :*

A to świeczniki które sama z nudów zrobiłam :P





1 komentarz:

  1. Świeczniki cudne ;3 Powodzenia w liście ;>

    Obserwuję i liczę na to samo ;> (zaobserwujesz też mnie na bloglovinie ? Znajduje się u mnie na pasku bocznym - z góry dziękuję ;3) Czyli proszę o 2 obserwacje.
    http://imagine-day.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń