środa, 3 kwietnia 2013

odkurzacz :D

Pierwszy dzień po świętach w szkole. Przezyłam ale po powrocie do domu jestem wykonczona. Mimo ze wrocilismy pierwszym odwozem ze względu na warunki pogodowe :) Wiec jestem 2 godziny do przodu :D mimo to nic mi to nie daje -_- jestem ciągle jakoś śpiąca nie wiem czemu. I na dodatek oczy... naszczęście na 10 kwietnia wizyta u okulisty. Będę miała nowe okulary. Nie wiem czy wiecie ale juz  mam okulary ale ,,troszke'' je popsułam ^_^ kazdemu sie moze zdarzyc. ALe i tak juz porzebuje mocniejszych bo wzrok mi się pogorszył :( Takie życie

Mimo to że jutro mam sprawdzian z biologii, (ktorej w ciagu 3-4 miesięcy miałam 6 razy i cięzko jest sie w taki sposób uczyc jak pani nie ma co drugą lekcje) to i tak mialam czas zeby porobić trochę zdjęc. Moja pomysłowość mnie rozbraja odkurzalam, i z tylu odkurzacza wychodziło powietrze... .wiec postanowilam zrobic twórcze zdjecie xD



1 komentarz:

  1. hahahahahahahahhahhahaha to pierwsze jest zajebiste hahahahahahahah :D

    OdpowiedzUsuń