poniedziałek, 25 marca 2013

SNEAKERS

Jak tam?
Ja mimo ze dzis nie mialam zadnej pracy domowej i niczego szczegolnego do zrobienia to zdycham ... Powodem jest fakt iż, dziś jest koncert Biebera w Polsce a mnie na nim nie będzie :( Takie zycie, jak te bilety które chcialam miec zostaly wyprzedane w 5 minut ;/ Dla sprostowania byłam już na jego koncercie 2 lata temu w USA wiec nie oplacalo mi sie kupowac zwykłego biletu.

Ażeby zapomniec troche o tym to troche ogarnęlam ganek, w którym było multum kurtek zimowych i jak wieszalam jedną kurtke to sie wszystko na mnie przewracalo xD

Na pocieszenie kiedy weszłam do domu, czekała na mnie paczuszka ^_^

Zdjecie okropne bo z fleszem ale moze jutro cos mi sie uda zrobić. swietne buty, modne teraz, tzw. sneakers'y . Sa lekkie czego sie nie spodziewałam o.O  Na wiosne będą świete ale tylko w such dni.  



No a jutro do cioci i pozałatwiać troche spraw. Ale o tym jutro bo sama nie wiem co załatwie

1 komentarz: