sobota, 2 marca 2013

imprezzzzka :P

Przyszłam ze szkoły wykończona i myślałam, że nie dam rady ale dałam! i Było świetnie :) prosto ze szkoły przyjechała ze mną Monia więc posiedziałyśmy sobie troche same i odpoczęłyśmy. Położyłyśmy się na łózku przed lapkiem i się regenerowałyśmy.
Później zaczęli przychodzić znajomi powoli. Chlopcy się pomylyli i wysiedli na złym przystanku -_- trzeba było wyjść po gamoniów :D Bez obrazy ^_^

Później dziewczyny poprzychodziły ii na rozkręcenie pograliśmy w karty, poźniej nagraliśmy Harlem Shake :D  i na koniec tańce, które ostatecznie mnie dobiły :P ALe było świetnie :**** Dziękuję Wam za przybycie i za prze-przepiękne prezenty, (którymi się teraz pochwalę) 










1 komentarz:

  1. w poniedziałek przyniosę ci mój prezent, mam nadzieje że się spodoba ! ;3

    OdpowiedzUsuń